2009/06/18

Snart helg igen

Midsommarafton i morgon så en sista långhelg på länge. Gymmet stängt
hela helgen så jag lär ha abstinens på måndag. Kör stenhårt nu även om
det inte syns ännu. Fortfarande för mycket fett på kroppen men jag
känner styrkan öka och musklerna växa och hårdna.

Köpte ett höftbälte idag ett sånt som man sätter tunga ungar på för
att inte ryggen ska ta allt för mycket stryk. 9 kg bebis är ju en hel
del. Passade på att köpa en flytväst, resematstol och parasoll till
vagnen när vi iaf va på Babyland. Det ligger så nära nu mera så man
kan gå in på vägen till/från parken vid vattnet. Skulle grilla där
idag men det mulnade på och började stänka lite när vi varit inne på
grossen och köpt bröd och sånt. Så vi lekte i skogen hemma istället.
En död fågelunge tog upp lång tid med begravning och sånt.

Nästa vecka ska äntligen mitt onda knä röntgas på alla tänkbara sätt
det stör mig extremt mycket att alltid ha ont. Men min vikt, kånkandet
på Viggo och att man står hela dagarna påverkar nog.

Nåväl nu ska vi ut strax igen

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: