2009/06/14

Lite bloggande nu

Har varit så trött ett tag och inte orkat blogga speciellt. Semestern
närmar sig välbehövligt och längtan att bara få va mamma till mina
några veckor.

Va på gympa idag eftersom det inte va nån spinning. Känner mig som en
flodhäst tjock och osmidig. Men man behöver lite ombyte i träningen.
Vill ju ner 15 kg så jag har ju inget val. Har grymt ont i knät men
efter midsommar är det röntgen och magnetröntgen så snart borde jag få
svar på vad som är fel. Händerna bråkar lite de med så jag kanske ska
köra lättare vikter ett tag nu. Har ju alltid varit rädd att det är
reumatiskt men jag tog ju prover för 10 år sen och de va negativa och
det kan väl inte ändras?

Lyssnar på Twilight på ljudbok. Spännande så man inte kan sluta lyssna.

Nu är Viggo nattad och i morgon ska han vägas på bvc. Han blir knappt
nöjd med babysemp 2 så jag måste fråga om vi kan mixa med nån välling.
Annars får han äta lite mer mat.

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: