2009/06/20

Låt bli godiset!

Skriker åt mig själv att låta bli att nalla på ungarnas godis men min
reptilhjärna tar överhanden. Fan vad svag jag är.

Borde sätta mig och göra alla papper till bokföringen men det blir gos
med Viggo istället. Han vill mystutta på kvällarna men har börjat
bitas och det gör fan så ont i taxöronen. Han är väldigt vit uppe på
höger sida så det kanske ligger en kliande bissing där inne. Alla
tjejerna har varit mellan 10 mån och 1 år när de fått sina men jag
tror Freja fick uppe först när hon va 1 år och 1 dag.

Ska köra lite hemma träning i morgon eftersom gymmet är stängt hela
helgen. Vi har visserligen varit på långpromenad varje dag men i
morgon måste jag köra lite bröst och armar. Mina hantlar väger bara
lite drygt 12 kg st så man blir lite begränsad med övningarna.

Nu har plutten somnat.

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: