2008/03/21

Fan vad jag mår pyton

Godis, ja det är människans fördärv helt klart. Jag blir så sjuk när jag äter det och fattar inte varför jag envisas med att äta det. Nu låter det kanske som om jag gör det hela tiden men tack och lov är det inte så. Det är godiset vi köpte igår som ungarna nu tack och lov hällt ut på golvet. Men jag får huvudvärk, blir yr och måste sova som om man är full och vaknar bakis. Men nu är det slut så
det blir ingen mer fylla. Jag dricker ju inte ens alkohol men minns hur illa det va.....

I morgon ska jag försöka springa milen utan att avlida, tänker inte ställa in fat burn utan manuell så jag kan öka lutning och hastighet som jag vill kan ju hålla koll på pulsen själv iaf.

Ska kolla vilken simhall som har öppet i morgon så vi kan bada med ungarna.

Inga kommentarer: