2008/03/19

God damn.....

Drog till gymmet och ställde mig på löpbandet. Ställde in randomprogrammet och nivå 15 av 20 och började springa. Gick bra i ca 10 minuter sedan va jag halvdöd och drog ner på tempot till ca 7.5 km/h men det blir ganska jobbigt med en lutning på mellan 4.4 och 9,9%. Ökade lite efter ett tag och körde lite intervaller. Känns helt klart i benhinnorna att man inte sprungit på 6 månader och det är dags att köra igång ordentligt, fick ihop 4.5 km och drygt 450 kaloriers förbrukning på min halvtimme så det va tungt. Ny löpning i morgon nu kör jag stenhårt över påsken. Ett långpass core så magen har fått sitt också.

Till Grossen för att hämta upp strutsfärsen jag lagt undan, tjejen jag skulle prata med hade gått hem så jag får försöka få tag i henne en annan dag. Mycket folk i kassan och de är som galna runt godiset nu när det tydligen är billigare eftersom det är påsk. Det är inte lite de köper man kan ju hoppas att de inte äter allt själva då lär de hamna i sockerkoma. Pratade med en dam i kassakön om kost och hälsa och hon tog mitt kort så kanske en potentiell kund?

Lowa drar i sig 2 flaskor välling på kort tid och det kan ju inte annat än att vända om i min säng så nu är det helt nybäddat det är ju visserligen skönt men inte alls lika kul med den växande tvätthögen för hon kräktes igår också när hon va jätteslemmig i halsen. Suck ni vet hur kul det är med kräkor men det är skönt det inte är magsjuka i alla fall.

Nu ska jag få lite te, nötter och Greys anatomi så är kvällen räddad. Har man tur blir det en svängom med gubben också det va ju inte igår kan man säga. Tack och lov byter han jobb snart :)

Inga kommentarer: