2008/03/29

Sov gott

Hann inte mer än lägga mig på spikmattan igår förrän jag sov. Efter en timme vaknade jag av att Åsa skickade ett mess på msn annars hade jag nog knoppat in för natten och vakna perforeras som ett durkslag. Så skönt!

Gubben kom hem för ett nattpass ;) sen drog han ut och jobbade och tjänade väl en femhundring i egen lön på en hel natts arbete :( . Snart slut tack och lov.

Simskola nu på fm och tjejerna är jätteduktiga. Lowa löjlar sig lite men är duktig iaf och Mimosa är som en fisk. Vill visserligen inte visa simfröken Lisette hur man gör saker men idag övade vi på bentagen och det gick bra.

Nu har jag lovat att vi ska gå till McD så det blir en promenad till vilket det nu än blir ute i finvädret. Nått är knas med mailbloggningen så inläggen kommer inte ut som jag skickar :(

Inga kommentarer: