2008/03/19

Men vad är det här?

Har ni tittat ut idag? I alla fall ni som bor här i Stockholm vet vad jag pratar om, Kung Bore har börjat om på ny kula med ett väldigt märkligt väder. Ena stunden skiner solen och allt smälter för att sedan förbytas i en enorm snöstorm som mer liknar hagel och så håller det på om vartannat. Helt sjukt inte undra på att ungarna går omkring och snorar snigelslem.

Ikväll ska löparskorna invigas ordentligt. Slutar tidigt idag så jag hinner ett löppass innan coren. Ska bli spännande att se hur länge jag orkar springa med tanke på att det är dryga halvåret sedan jag sprang senast. Men en halvtimme ska inte vara mer än ett motivationsproblem. Jag tycker verkligen de tär skittråkigt att springa men med bra musik i öronen så går allt. Ska ladda in lite ZZtop i min mp3 och lite annat nytt. Man måste byta ibland och jag gillar lite tyngre musik att träna till. Reimstein är sjukt bra att både spinna och träna till. Så jag får se vad jag hittar på men jag ska tömma den helt och fylla på helt nytt

Nu ska jag plocka fram pärlplattor till barnen

Inga kommentarer: