2013/06/26

En väldigt bra dag

Vissa dagar blir bara så där bra att man blir varm i hela kroppen . En sådan dag va det idag. Avslutning inför sommaren med dagbarnen och det dagbarn som slutade i våras kom och hälsade på med sin pappa och syster och det är så underbart att träffa dem. Man vill liksom inte de ska gå hem.

Fick så fina presenter och jag är inte personen som förväntar mig något alls så man blir så varm när man får saker. Fick ett fantastiskt fat gjort av betong av en familj de hade gjort det själva med ett stort rabarberblad och det ser ut som ett hjärta och lite dricka mm låg på det, av en annan familj fick jag en fantastisk korg med frukt och bär så jag la ut en del av frukten på fatet och det blev så fint och det blir vårt nya fruktfat för vår skål är alltid för liten



Älskar frukt och det ger mig energi nu på sommaren blir nästan som en detox. Av en annan familj fick jag förutom utmärkelsen bästa dagmamman andra året i rad ett presentkort på Backstugan här i Solna så jag och gubben får gå ut. Känner mig uppskattad, omtyckt och älskad det är en fantastisk känsla och det går åt andra hållet med jag har underbara familjer i min verksamhet ❤

Blev ingen gymcirkel för det va bara en bokad så jag kunde träna i lugn och ro. Blev dock en hel del prat med en som kommit tillbaka till gymmet igen men det som skulle göras blev gjort (biceps/övre rygg) Det suger att göra 15 reps men vad 17 ska man bli stark så får man lida lite

Blev en underbar fruktsmoothie när jag kom hem



Blev sugen på rågrut lite senare det är läskigt gott men det får man unna sig.

Dagens bilder












- Veronica

Inga kommentarer: