2013/06/16

Underbara söndag

Härligt med en söndag som startar bra. Jag togen pw direkt på morgonen innan någon riktigt hann komma igång och tjafsa med någon av sina syskon ordentligt. Tog med Lowa och Viggo för att hämta lite grejer på jobbet i Spånga inför kvällens pass på Ölsta medans Mimosa och Mia cyklade till Liljeholmen.



Fixade inför kvällens premiär på Ölsta hela em. Min jäkla boomblaster tar inte emot iPhone igen! Fan ska jag behöva lämna in igen! Det får vänta till efter sommaren ska se om det går att flirta med den men det verkar helt kört så en audiokabel in så är det löst. Fick dock ta kabeln från min mic så det blev att släpa Mimosas spelare med mig oxå ifall mic skulle behövas men det behövdes inte för de hörde mitt gapande iaf ;-)



11 härliga deltagare hittade dit och det är ju jättebra med tanke på att det inte är så stort "samhälle" där borta men det är helt fantastiska människor som inte alls är rädda för att röra på sig. Ska ändra lite steg till nästa gång för sulorna på mina fivefingers sög sig fast i gummimattan som ligger på främre delen av scenen men det är inga problem. Tror det va nöjda iaf det lät så och de sa redan från början att de va så glada att jag kom tillbaka även den här sommaren :-)



Körde ett corepass som blev en timme långt efter Zumban och alla utom en stannade kvar det va jättekul :-) Ser fram emot nästa vecka ska se om jag byter ut någon låt det va ju inte så mycket barn som förra året så kanske behöver jag inte köra "barn" låtar Viggo hade fått välja lite så vi får se hur jag gör det går ju snabbt att lägga till när det blir yngre på passet.



Skulle vilka ha en spegel det saknar jag ska se om jag kan lösa det på något sätt om jag kan förvara på Ölsta kan jag bygga ihop en flyttbar. Vill ibland va vänd ifrån dem men ändå se att de hänger med och vissa låtar är lättare för dem om man inte är vänd emot dem. Så jag ska finurla lite under veckan



Dagens bilder, det ser som vanligt ut som jag ätit lite men det har jag inte




Blev hungrig efter midnatt så då tog jag rågrut och fick ligga det på dagens mat eftersom det gått över till nytt dygn även om jag inte sovit



Träning





Här är min veckas Fuel



Ska försöka komma upp för en pw i morgon innan jobbet så skönt att få blåsa ur hjärnan lite blir glad av det resten av dagen. Ska hålla två pass i morgon kväll har Styrka express och Boll core och mellan dem ska jag köra styrka hade jag tänkt mest fokus på axlar och bröst



Ses i morgon



- Veronica






Inga kommentarer: