2013/06/02

Lever vi i tropikerna?

Varmt och fuktigt idag när jag gick till Spånga så va det 27 grader och extremt fuktigt i luften.



Underbart man skulle kunnat gå naken ha ha

Ett svettigt Zumbapass vill jag lova men vilka underbara tjejer som kommer fast det är så härligt ute. Ska börja sätta ihop Ölsta passet nu oxå måste bestämma mig för vad jag ska ha för musik bara tänkte faktiskt blanda in lite modern musik och köra lite Bokwa med dem oxå för att få upp alla på golvet. Tror barnen som kommer tycker det är kul för det är så lätt

Hade sommarutstyrsel på mig idag



Behövdes för att inte rinna bort.

Tog barnen och handlade när vi ätit och som vanligt blev det lite extra. Köpte två stolar och dynor till alla stolarna samt lite växter










Viggo har stora planer på vad han ska göra på balkongen i sommar ha ha

Har inte någon vidare matlust när det är så varmt men med min nya smoothie maskin kan jag göra hälsosamma smoothies med massa nyttigheter så jag håller mig mätt och energifull



Här är med massa grönt i men oxå kvarg, proteinpulver och frukt för att mätta ordentligt. Och det får bli lite halvdetox när det är så jäkla varmt kan bara inte äta. Blandar i havregryn så mättar det längre

Dagens logg då ligger inte direkt plus eftersom jag rört mig en hem del













Veckans Nikefuel, från igår har jag satt ner min nivå till 6000 fuel per dag har bu legat precis på gränsen hela tiden så kanske 6500 skulle va bättre



- Veronica

Inga kommentarer: