2013/06/29

Känner mig lat

Igår köpte vi pizza till lunch med de få barn som va här och det va så mycket ost på den att min mage balla ur totalt. Kl 5 i morse va det uppror i hela kroppen. Sprang upp och ner mellan säng och toan och kallsvettades som om jag hade feber.

Släpade mig iaf till gymmet men vågade inte ta i ordentligt och köra mage va inte att tänka på. Det va rygg/axel dag så raka marklyft fick stå för nedre delen av ryggens träning. Kör ju som ni vet 10-15 repsare just nu med målet 15 st snarare än 10. Vågade faktiskt inte göra rygglyft när jag är så dålig i magen 😳

Men det fick gå bra ändå tänkte köra ett bröst/biceps pass i morgon så då kan jag göra rygglyft då.

Fotade mig själv hemma i spegeln 😜 Brukar inte göra det men ibland vill jag kolla vad som händer i musklerna



Ni ser kanske att jag klippt mig idag 😃



Bara kortare visserligen men iaf skönt att få bort allt.

Hela em softade jag bara med film i sängen min stackars kropp behövde det men jag känner mig väldigt lat idag . Ska ta en promenad med hundarna ikväll och röra lite på mig . Borde börja packa lite inför resan så man inte glömmer viktiga saker som underlägg till Lowas säng och sånt.

CU

- Veronica

Inga kommentarer: