2013/06/15

Trevlig överraskning

Igår bloggade jag inget låg typ i koma efter en alldeles för grym ätardag. Bakade pizza till lunch och det blev ju en del. Men kroppen behöver ju en sån dag som sätter fart på den då och då

Körde ett grymt bra pass i gymmet på fm. Bara superset och knappt någon vila mellan seten i 1,5 timme det kommer kännas i morgon ;-) Härligt att svettas lite

Hem och duscha sedan tillbaka till gymmet för att hämta upp tjejerna för de skulle röva iväg mig på nått kul



Det blev en tur till Grodhavet. Det är väldigt mysigt där nere synd att deras meny är så begränsad för sånna som mig min familj där vi bara äter fisk och fågel. Lägg till struts eller kyckling på menyn och grillad lax typ skulle va underbart. Nu va det ju lunchmeny och vi valde någon parmesansallad som skulle va med krutonger , persilja kyckling eller skinka av nått slag . Valde självklart kycklingen men när den kommer in har de lagt bacon på ?! Jag förklarade att det inte står bacon på menyn och att jag vill ha helt nytt för jag vill inte äta något en död gris legat på tyvärr men det va inga problem . Det är ju bra om de skriver ut ganska väsentliga ingredienser på menyn att det inte va ett uns persilja på kan man ju överleva och att krutongerna va tre små kanter med för det va ju gott. Två skumma typer kom och besökte oss vid bordet, först åkte de runt i en gummibåt men jag tror nog den yngre av dem blev lite förtjust i vår svartröda skönhet ha ha synd hon ska flytta till Gävle bara :-( Bad dem lite vänligt att gå efter en stund så då gick de till sin gummibåt vidare ut på äventyr med 1,5 paddel vilka dårar.

Fick en ny spikmatta av tjejerna i present :-) Har testat och den är grym men jag ska vänja mina knutar i ryggen att ligga på den lite i taget






Katt tyckte lådan va bäst



Törs knappt säga att middagen blev på McD. Mötte upp familjen på Huvudstabadet och alla va hungriga efter det. Gissa om det blir att röra sig mycket i morgon

Zumban på Ölsta börjar i morgon hoppas det kommer några och dansar med mig och att allt flyter. Har satt bakterier i boomblastern om det är fel med el eller nått så dansa blir det iaf .

Nä ni får inga bilder idag smaka denna smoothie istället med kvarg, lime, röd grapefrukt och apelsin samt lite citronmeliss



- Veronica

Inga kommentarer: