2013/06/03

Svettigt värre

Idag blev det ett riktigt bra överkroppspass i gymmet även om det va svettigt som fan där inne bland hantlarna. Det gick nästan att vrida ur linnet efter 75 min effektiv träning. Kändes grymt bra även om det värker i armbågen men det är bara att bita ihop.



Har träningsvärk i magmusklerna idag efter ett ganska tungt corepass med 20 kg vikt igår. Gillar att utmana och plåga mig lite ;-). Kändes av ikväll när jag höll bollcoren

Alltså min lille som är ett litet kapitel för sig. Vill ha smink och flickkläder men vad gör det han är en fantastisk unge och det är bara att gilla läget. Dock vill den lille prinsessan inte tvätta håret det låter som man misshandlar ungen fast man knappt rör honom. Jäklar vad han skriker men jag är lika envis har jag beslutat att han ska tvätta håret så fan ska håret tvättas hur mycket det än låter. Säkert inte enda mamman som har det så.

Idag har jag ätit allt jag ska men inte ätit upp det extra jag bränt bort. Blir liksom fullt i mig tillslut. Ska försöka att komma ihåg att väga mig i morgon det kom ett mail i appen att det va dags. Normalt tycker jag inte man ska väga sig så ofta men så länge jag loggar ska jag göra som de ber om och jag ska logga året ut men inte när jag är på Mallis det är årets frikort. Längtar galet mycket att åka dit och bara få vara ledig. Inte laga mat på en hel vecka inga tjatande barn som vill ha glass de kan bara ta för sig. Semester! 33 dagar kvar.



Hoppas ha hunnit komma i binkniform tills dess :-)

Dagens bilder












- Veronica

Inga kommentarer: