2017/04/25

Lätt som en fjäder...

Vaknade alldeles för tidigt i dag redan kl 5 för ljuset tog sig in. Måste sätta upp den där rullgardinen som står bakom dörren sen typ 7 år tillbaka 🙄

En lång dag med uselt väder så det fick bli bilen till jobbet idag. Laddad för spinning och GetFit och en lättad känsla i kroppen.

Har ju gjort nytt upplägg på GetFit (HIIT intervaller) som jag berättat om tidigare och jag gillar det . Man får med lite fler muskler även om vikterna är låga .

Är taggad på att få börja bygga ordentligt igen nu när mina pass minskar och det ska bli spännande att de vad för resultat det ger. Mer tyngd och färre pass med låga vikter och höga reps. Kan köra en större splitt än jag gör nu så det kommer bli bra.

I morgon kör jag mina sista pass någonsin på Granbacka. Kommer kännas så konstigt i morgon när man tömmer sina grejer 😔


Inga kommentarer: