2017/04/06

Snörvligt

Å nej jag tror en rejäl förkylning är på ingång 😩 Vill inte men med allt snörvlande runt om en så är det inte så lätt att undvika. Kan vara pollen men men det känns mer som förkylning som smyger sig elakt på mig. Måtte den gå snabbt över.

Tog bilen till jobbet för det kändes bättre än att cykla idag. Ska hämta den beställda maten på vägen hem. Så smidigt att köra förbi Willys och hämta storhandlingen efter jobbet.

Passen ikväll gick bra trots snuva och ansträngda lungor. Bricanylen fick gå lite extra varm. Magmusklerna är helt slut efter gårdagens HIITpass där frustrationen gjorde att man tog ut sig rejält. Tur man har starka muskler så det bara är att köra på men nu är de så trötta 


Startade med ett styrkepass som vanligt och Bollcore efter det. Kände mig inte alls pigg nog för HIIT Puls passet när det va dags utan tänkte det här kommer bli mer vila än aktivitet.


Men skam den som ger sig jag körde på så gott det gick. Böt ut Mountainclimbers efter hälften mot plankor på raka armar för mage och lår ville liksom inte mer. Fortsätter att köra benböj med hällyft med olika bredd tills det onda i ryggen är helt borta. Håller 12-13 burpees per runda enligt plan och på vissa rundor hade det faktiskt kunnat bli fler trots att jag va så trött innan. Tror jag hoppade lite långsammare hopprep än vanligt så jag sparade lite energi på det sättet men allt går lite i slowmotion i min hjärna nu med alla känslor för att Granbacka försvinner ur mitt liv. Svårt att förstå att något så viktigt bara ska vara borta och de människor man träffar regelbundet försvinner ut ur ens liv 


Ni kommer alltid finnas i mig för evigt

Men  nu tar vi och kämpar vidare med nya mål i sikte och hoppas en och annan gammal träningsvärk dyker upp mellan varven i ens liv


Inga kommentarer: