2017/04/26

Tungt hjĂ€rta 😔

Idag Àr dagen som jag skjutit pÄ , förtrÀngt rent kÀnslomÀssigt att det Àr pÄ riktigt för hur man Àn sÀger eller skriver det sÄ Àr det overkligt innan det verkligen Àr slut.


Hann inte Àta mellanmÄl pÄ min vanliga tid innan gymmet sÄ jag drog i mig en jÀtteportion tacos innan jag drog till gymmet vilket va ett vÀldigt dÄligt drag. Att trÀna typ 20 minuter efter man svalt sista tuggan gör att man vill spy sÄ det fick bli ett kort pass axlar bara. StÄr alltid upp nÀr jag trÀnar axlar kan pressa tyngre sittandes men jag vill ju att hela kroppen ska arbeta i full kontroll Àven om jag höll pÄ att bjuda golvet pÄ taco


Sista passet bollcore pĂ„ Granbacka och salen va smockfull som om alla tog chansen denna sista gĂ„ng . NĂ„gra som aldrig varit pĂ„ mitt corepass nĂ„gonsin under alla Ă„r kom endast för att kunna tacka av mig det kĂ€ndes fantastiskt . Och alla fantastiska ord nĂ€r passet va slut fick mig nĂ€stan att börja grĂ„ta men jag hade lovat mig sjĂ€lv att inte göra det eftersom jag hade ett pass kvar. Men att höra ord hur mycket man betytt för nĂ„gon och att man Ă€r anledningen till att man trĂ€nar dĂ€r, att man Ă€r bĂ€sta instruktören de trĂ€nat med och sĂ„ mycket mer gör en sĂ„ berörd. Att just jag gjort skillnad för nĂ„gon Ă€r sĂ„ ofattbart men fantastiskt det Ă€r ju det jag vill leverera med mina pass. SĂ„ fan om inte nĂ€sta gym de kommer till tar hand om dem 


HIIT passet fick Ă€ndras lite för en del dĂ„ alla hopprep redan blivit sĂ„lda đŸ€” SĂ„ jag lĂ„nade ut mitt och körde stepbrĂ€da istĂ€llet. Gjorde inga burpees idag för dĂ„ hade jag garanterat krĂ€kts upp middagen som Ă„kte hiss 😳 körde step-up dĂ€r med istĂ€llet sĂ„ vaderna kommer kĂ€nnas av i morgon.

SĂ„ tomt i hjĂ€rtat att lĂ„sa dörren till salen och slĂ€cka i trappen för sista gĂ„ngen . Att packa ihop alla saker och slĂ€cka i omklĂ€dningsrummet en sista gĂ„ng gör det hela verkligt . 

Nu börjar en ny era och jag har ju alla mina underbara som kommer pĂ„ mina pass i SpĂ„nga pĂ„ Gymmet (vĂ€rldens mest inaktuella hemsida komma Gymmet SpĂ„nga pĂ„ Facebook istĂ€llet) NĂ„gra kommer med mig dit sĂ„ det kĂ€nns fantastiskt. Kommer köra nĂ„gra utepass i sommar sĂ„ följ mig för info


Nu ska jag slappna av och lÄta allt landa i mig

Simma lugnt 


Inga kommentarer: