2008/07/24

Jag blir mörkrädd


Blir mörkrädd när jag i Aftonbladet ser att Ellos säljer (ok sålde) bikinis i stl 62 till små spädbarn. Ok jag har jobbat som babysiminsturkör i 8 år så jag har ju sett det mesta i bikiniväg på de små men jag trodde det va slut med det efter alla protester. Men icke det finns tydligen närmare än man tror. Kan inte ens förstå varför man ska ha övedelar till små barn. Jag köpte en bikini till Mimosa förra året stl 104 och hon ville inte ha överdelen men Lowa vill ha den. Den är dock mer som en sporttop än en bh som ni kan se på bilden. Annars tycker jag det är vansinne att ha annat än byxor eller baddräkt på så små barn som stl 62 är till för. Nu har de ju dragit tillbaka sin bikini och det är bra och jag tänker inte sluta vara kund för att de gjort ett fel. Då skulle man ju sluta vara kund hos alla kedjor som säljer kläder med skinn och päls oxå eftersom jag inte stödjer det. Men andra efterfrågar det så då får de göra det utan min hjälp.

Tycker mammor borde få vara utan överdelar oxå men jag har så fula bröst (om än ganska stora nu) så jag skulle bli ensam på stranden ;)

Inga kommentarer: