2008/07/30

Ömma fötter

Känns i fötterna att man gått mycket på semestern i sandaler. Borde gå till fotvården och få dem filade ordentligt.

Städade hemma på fm, välbehövligt har inte skurat på länge så vattnet fick bytas 2 ggr. Men har man semester så har man. Ett styrkepass på gymmet när gubben kom hem innan vi gav oss ut på promenad. Idag har jag nog ätit mer kalorier än jag gjort av med. Middag på Taco Bar är inte sunt någonstans och en bit blåbärspaj i Gamla Stan slank oxå ner. Men god va den, inte maten men pajen faktiskt inte översliskigt söt som de kan vara. Men det är semester på måndag börjar rutinerna igen.

I morgon ska kaninen Pablo kastreras. Quinoa boar så vi har delat av buren ifall det blir bebisar snart. Hoppas hon inte är för gammal för sin första kull hon är ju 1.5 år och de bör ju inte va äldre än 1 har jag läst. Hon känns rund så det är nått på gång inom nån vecka. Tinga en plutt om ni vill de lär bli brunvita och lurviga.

I min mage sprattlar det oxå. Ligger man stilla känner man det och när man lyssnar med dopplern.

Nu ska jag käka lite keso med kanel

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult

Inga kommentarer: