2008/07/12

När ska illamåendet gå över?

Mår fortfarande ganska mycket illa även om det inte är så att jag vill kräkas men man har den där olustiga känslan hela tiden. Går ju in i v 14 snart (enl ägglossning) så det borde ju gå över kan man tycka. Det enda som hjälper är ju att äta nått och det syns ju på en att man äter nått :( . Har blivit mjölkmissbrukare! Ok det går att ta bort sen när snigeln är född men vad 17 man vill ju se lite klok ut på vägen dit. Ställde mig på vågen idag ingen vacker syn, har nog redan gått upp 4-5 kg men jag har ju fått justa bröst iaf. Och de fortsätter ju växa, känner av den extra blodvolymen mycket eftersom jag får mycket yrsel. Har inte haft lika mycket yrsel någon av de andra gångerna och det kan komma när jag inte ens ansträngt mig utan rätt vad det är så svartnar det.

Tränar på iaf , det går inte att löpträna känner av det i ljumskarna för mycket men jag går en 30 min pw på löpbandet flera ggr i veckan i varierande lutning så det ger ju lite. Blir mellan 3-4 km i 7 km/h när man har så mycket lutning. Sen blir det 30-45 min styrka vid varje träningspass och 2 pass spinning så ser det ut just nu. Kör på efter bästa förmåga och vilar längre stunder när det krävs.

Vi ska åka och se om vi får igång min bil som står någonstans ute i Nacka. Hoppas vi slipper ringa bärgare, tror den behöver nytt batteri för den får nått skitfel varje gång det kommer en skur och man är ute och kör och sedan stannar. Oftast går den ju igång efter en liten stund men igår regnade det ganska mycket så bilen var helt död. Mimosa va hysterisk hela tiden tills farfar kom stackarn gissa om hon somnade utmattad igår kväll. Men kl 5 i morse började min dag igen. Då vaknade jag av att gubben var vaken och tittade på tv sen slocknade han och då var jag ju vaken och sen kom barnen.

Ja ja nu ska vi montera bilstolarna i gubbens bil

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrar samma sak. Börjar tröttna på att må illa hela tiden. Som sagt, måste äta hela tiden för att inte må illa. Har redan gått upp fem kilo och har fått låna min kompis fettokläder som hon är för smal för. =)