2013/02/06

200 armhävningar

Idag har jag gjort 200 armhävningar totalt. Förts setet blev hela 40 st sedan delade jag upp dem över dagen med typ 10-20 st i seten så kanske att jag orkar typ 50-60 st när månaden är slut men det är så förbannat tråkigt ....

Körde ett skönt bröst / triceps och corepass i gymmet på 1,5 timme innan mitt intervallstyrkepass pass idag. Skönt att träna själv och jag älskar att låta mina muskler slita. Härligt när man satt mål och det faktiskt rullar på :-)

Ätit ganska mycket idag överskrider lite men med träningen är det ok. Hoppas ju på att måttbandet ska va snällt på måndag och kanske vågen oxå. Vill inte att min kropp ska se maskulin ut så jag är noga med att min kropps hormoner är stabila även om jag nog inte är en PMS häxa. Det är ju inget naturligt med PMS iaf det är ju skapat av dålig kost och hälsa.

Smakade på gubbens underbara potatisgratäng när jag kom hem men bara lite fick hålla band på mig så jag inte käkade en massa någon måtta får det ju va.

Här kommer mina loggar för idag



Fördelningen över dagen


Träningen



- Veronica

Inga kommentarer: