2013/02/11

Hoppsan där va det inte så nyttigt

Mina vader är stela som berg, ska försöka ha skor när jag kör Bokwa men det bär mig emot och kör man bara en timme och inte 8 i streck som på kursen är det nog ok att köra barfota som vanligt. Vill komma igång och träna in mitt pass men det är dåligt med smidighet när vaderna är stenhårda så om några dagar ska jag nog kunna träna lite Bokwa. Har nästan fått ihop musik till ett pass, mixar i Mixmeisters app i paddan så man kan flytta runt som man vill ha det. Har ju inte all tid i världen att hitta musik men sätter på iTunes så rullar det på och rätt vad det är så hör man nått man gillar.

Måndagar betyder egen träningstid utan stress eftersom mitt första pass börjar först kl 19. Körde överkropp både tungt och explosivt. Så skönt att kunna maxa en timme och ändå ha lite tid kvar innan det är dags för passet.

Hade boll core vilket jag älskar att hålla det passet dels för att jag själv älskar att träna med boll och för att deltagarna gillar passet nästan alla bollar slut som vanligt :-)

Vilka kämpar jag hade på gymcirkeln idag de maxade på för fullt när jag drev på dem. Är så grymt imponerad av en tjej som är så otroligt grym och har tagit sig så långt hoppas hon är nöjd själv för hon vågar ta i och vågar utmana sig även om det är tungt och svettigt. Är glad att jag får vara med och uppleva alla dessa människor som har sina olika mål och jag är glad att få vara en del av deras väg till sina mål. Idag klev de verkligen utanför sina kroppar och tog sig över den mentala tröskeln

Fick en present av Carro idag :-) jag vann ju månadens stegtävling och i vanliga fall är det ju jag som delar ut priser men jag kan ju inte ge mig själv det men så fick jag hennes fina paket idag



I morse va det vägning och mätning. Lite minus på vågen så egentligen är det bara 700-800 gram kvar till mitt mål sedan ser jag ut som ett benrangel om musklerna börjar försvinna och jag går ner för mycket. 75 är ju mitt mål men för att inte sluta logga har jag satt 70 som mål ska logga fram till semestern

Minskat lite i stussen den här veckan känner att mina magmuskler snart är tillbaka i före Viggo formen :-) känns bra älskar att slita ska visserligen minska minst 2 cm till i omkrets innan jag är nöjd och det går före vikten.

Maten idag gick bra fram tills jag kom hem från gymmet då värmde jag liten rester från fredagens hembakta pizza så kalorierna drog iväg lite men ligger fortfarande på minus så det är ok får slita lite hårdare i morgon på passen. Har ju både spinning och styrkeintervaller i morgon.

Dagens bilder har ju bara mätt midja och stuss













Sov gott


- Veronica

Inga kommentarer: