2013/02/14

Halva månaden har gått

Till min älskade man



14/2 ! Fort går det och nu har jag inte ätit socker på 1,5 månad!
Känner inget sug och är en tävlingsmänniska så jag kan hålla upp ett tag till . Med socker menas allt godis , snacks, läsk även light och annat som är klassat som gotter kanor, bullar tårta etc.

Känner att min kropp mår bra och förändras. Tränar hårt och fokuserat även om jag inte skriver just nu och låter inte mig själv maska när jag tränar, har jag beslutat att träna en timme så gör jag det aktivt hela vägen
, korta vilor och låter det svida i musklerna.

Räknar allt jag äter (nästan) tar inte alltid med alla ingredienserna kanske som krossade tomater som är svårt att beräkna mängd per portion om jag lagar mycket. Höftar ibland istället för att väga/ mäta maten det är ju inte blodigt allvar och låter mig komma +20-30% vissa dagar när jag ätit protein som gör jag går över kalorierna och jag tränat flera timmar. Kollar alltid så jag inte ligger under den balsala kroppsförbrukningen i kalorier dvs efter träning ska mitt intag av kalorier ligga på runt 1200 kalorier. Det kan diffa lite olika men det gör inget.

Nu har de senaste två helgerna varit galna det blir inte så framöver tack och lov nu vill jag vila lite ;-) Vill gosa med barnen och mannen, träna styrka och gå på en bio med barnen typ den här helgen. Jobbat ju som vanligt söndag em en timme och håller Zumba .

Dagens bilder








- Veronica

Inga kommentarer: