2013/02/20

Varje dag en ny utmaning

Idag började vi dagen med lite Bamsegympa :-) ett helt underbart program som passar alla barn egentligen från typ 3 och uppåt men de minsta kan vara med och röra på sig. Kommer köra ute med barnen när det blir varmare och torrt och då borde min bomblaster vara lagad som är inlämnad igen . Det går inte att föra över musik i den av någon anledning det står att det synkar men inget kommer in så nu är den inlämnad igen :-( . Den är så bra för man kan lagra så mycket musik i den som typ ett stort usb minne och så klarar den lite väta och det är ju bra. Tänkte vi ska ha gympa två ggr i veckan blir inne nu sen ute som sagt. Kul rörelse när det suger att gå ut för vädret är isigt blåsigt .

Fick en liten uppvisning på em



De stod och övade i badrummet innan de kom ut. Viggo älskar ju klänningar så han va väldigt nöjd fast att Lowa bestämmer allt

Blev med extrapass idag, spinning express 30 min så det blev bara riktigt tung core i gymmet med maxade vikter till falure. Skönt när magmusklerna skriker av smärta . Sen spinningen och tjoff in på intervallstyrka. Älskade gubben kom och va med på både spinning och intervallerna det va kul tror han blev lite trött ;-)

Idag har jag ätit mycket potatismos , först på lunchen sedan blev det fiskgratäng till middag. Är fullproppad. Loggade det som Findus fiskgratäng i loggen fast den va hemmagjord. Orkar inte hålla på och omvandla egna recept och så noga är det inte jag bränner ju mer kalorier än vad som går att logga i sopens alternativ.




Ligger bra idag tycker jag


Och så träningen



I morgon blir det Zumba , styrka och spinning på schemat så fullt ös.

Sov gott det ska iaf jag göra och jag antar min make snart sover he he



Veronica

Inga kommentarer: