2013/01/22

Fan vad jag älskar mina jobb

Japp så är det på dagarna har jag de underbaraste knytten man kan tänka sig, de ger mig så mycket kärlek, tillit och glädje och på kvällarna får jag hjälpa stora knytten att nå sina mål med sina kroppar, utmana sig och se glädjen i deras blickar när de når sina mål. Kan inte ha bättre jobb, underbart

Mina egna mål då, jo jag sliter på. Varje dag loggar noga träning och mat lever hälsosamt så gott det går. Äter smörgås om jag vill utan att hypernoja att de innehåller kolhydrater. Slutresultatet är det viktiga när dagen är slut , behöver kolhydraterna för mina muskler ska återhämta sig maximalt till nästa pass och är övertygad att just kolhydraterna behövs för det med mina mål. I regel äter jag dem efter träning då jag är i förbränning och kolhydraterna går just till att fylla på musklerna med glykogen. Vad som är viktigt är att veta vilken typ av kolhydrater jag äter, snabba vita en gång i veckan annars grova med mycket fibrer. Bla bla bla antar ni inte är ett dugg intresserade .

Viggo fyllde 4 idag



Mammas stora kille, med betoning på stor. Det va kontroll på Bvc på morgonen och allt va bra förutom att han ligger för mycket över på viktkurvan. Så nu ska han få bättre mat eller framföra allt bättre koll på att han inte äter mellan måltiderna. Han hoppat gärna frukost, petar i lunchen och sen ska han ha smörgås och så börjar det om vid nästa måltid. Ska sätta upp ett schema på kylen som gäller alla barn för tjejerna är bra på att småäta de med om man inte passar på dem.

Ikväll höll jag pass i Spånga, gillar mina fantastiska deltagare och försöker göra så roliga och bra pass som möjligt, ikväll spinning och Get Fit. Kanske blir jag fit oxå ;-) Lovar att be gubben eller någon annan fota om sådär -2-3 kg alt -2 cm i midjan vad som kommer först. Ni får ju små glimtar av mig ibland men ni ska ju få riktiga med lite mindre kläder än svettiga träningskläder. Det är ju enda sättet jag själv kan se att det händer nått för allt jag ser är ju allt jag är missnöjd med. Man blir ju aldrig nöjd men lite lagom nöjd kanske målet är ju bikini på semestern utan att magen ser gravid ut typ .

Så dagens bilder



Har lite kvar jag kan peta i mig men nu är jag mätt


Bättre med protein idag fast proteinpulvret är slut. Åt mina barer som jag använde det sista till istället.



Veronica

Inga kommentarer: