2013/01/09

Oj vad min rumpa värker

Hm vad ska man säga när det värker i varenda muskel i hela kroppen? Fan det märks man varit sjuk och inte tränat på riktigt ett tag för att inte snacka om allt man lagt på sig. Men nu ska skiten bort :-)

På onsdagar håller jag bara ett pass och har tanken att köra ett eget tungt corepass i gymmet innan så man får träna Cohen riktigt hårt. De flesta tycker ju mina pass är tunga men jag behöver ju ännu tyngre och älskar massor av tunga vikter, svidande muskler och kräk känsla. Så onsdagar är coredag för min egen kropp . Höll ett intervall pass efter det samma pass som igår men längre intervaller.

Fick mycket beröm för mitt bollcorepass idag som jag höll. Måndags. Folk hade ont lite här och där det gillar jag. Kul när man ändrar koncept det gör jag varje termin och man vet ju inte hur de ska reagera om det är för lätt eller tungt. Har än så länge inte hört någon klaga på passen jag sätter ihop gillar man inte mig kommer man inte helt enkelt alla mina pass gör ont, är tunga och kroppen blir stark så är det bara.

Sonen sov när jag kom hem nu är det bara tjejerna kvar så tänk om man får sova före midnatt!

Vet ni att jag är så glad för jag lyckades få till skrivaren att synka med min iPhone och ipad :-) så behovet av pc minskar mer och mer så nice kanske att man snart kan sätta in den hos ungarna när de slutar ha så jäkla rörigt. Jag behöver den bara när jag mixar musik typ så det kan jag ju göra inne hos dem. När råttorna är borta och nytt golv är lagt ska jag helt klart tänka på det. Ska skaffa ett tangentbord till paddan så man kan skriva effektivt bara.

Så till dagens kalori bild



Kanske jag tar nått mer en kopp te iaf men kanske nått att äta till jag vet i te.

Måste visa två bilder jag snott på nätet vet det nog är copyright på dem ska länka till fotografen här http://vinterhagen.blogg.se/2013/january/8-januari.html

Det är lillebror min och hans fina fru







Med det säger jag god natt

-Veronica på väg tillbaka

Inga kommentarer: