2013/01/26

Mental fritid

Idag passade jag på att kliva upp tidigt ok kl 8 men iaf för att gå till gymmet. Bra utvilad eftersom barnen somnat tidigt dvs före 22 och jag före midnatt så jag va laddad som attans.

Testar en ny PWO från Self får se om det ger bra pump har nyss börjat med den. Gillar Self's produkter faktiskt. Som vanligt på lördagar blir det mycket bröst och axlar, det är skönt tycker jag. Körde visserligen bara bröst i kabeln men det räcker till. Älskar den här typen av mental fritid, lurarna på med grym Von Benzo, pump i musklerna och svetten rinner för att inte tala om pulsen. Härligt att se musklerna växa när de fylls av blod, ja ni fattar man sliter häcken av sig tills armarna skakar och man knappt kan lyfta shakern. Det är mental fritid, allt annat är som bortblåst, på gymmet finns inga bekymmer man är här och nu och allt annat får vänta


Hoppade över lunchen när jag kom hem för vi gick till skridskobanan. Viggo är så stolt över de ärvda rosa skridskorna










Mimosa



Lowa lär lillebror hur man gör piruetter och han blev riktigt duktig . Viggos bästis kom till isen och åkte en stund och det va kul.

Väl hemma blev det äggmacka med kalkonbacon då satte mammahungern in ordentligt. Får passa mig för ikväll blir det asiatisk buffé till middag så jag återkommer senare


Veronica

Inga kommentarer: