2013/01/26

Middag ute

Ja det händer inte så ofta jag gillar att veta vad jag äter och inte en massa tillsatser men idag gick vi ut på buffé .



Väldigt gott (och väldigt mycket mat) maken, Viggo,Lowa och Mia var oxå väldigt mätta och belåtna. Jag tog självklart ingen glass efter men de åt nog för mig med. 26 dagar utan socker nu och vår utmaning går mot sitt slut. Inte så svårt att avstå faktiskt även om suget kommer då och då.

Ny utmaning på gång för februari en fysisk ser det ut att bli förutom att inte börja äta socker mer än max en dag i veckan . Armhävningar verkar ligga bra till tanken är att vi under en månad ska öka 30-50% i den övningen när månaden är slut . Klarar nog 20 armhävningar på tå skulle jag tro utan vila mellan har klarat nästan 40 tidigare men jag hatar dem hua. Mest pga mina handleder som så lätt blir onda :-( men kontrollerade brukar gå bra det är värre om jag gör burpees eller andra med explosiva varianter . Blir spännande att se vad tjejerna hittar på för utmaning jag älskar utmaningar och jag ger inte upp i första taget. Ska man bli stark så får man ligga i.


Dagens bilder kommer här. Lite svårt att logga kvällens buffé så det får bli som det blev loggade allt friterat annars åt jag mest grönsaker så det får va lite höftat






Har nog lite mer brända kalorier med tanke på att ordet måttligt inte finns i min träningsagenda. Men det finns inte allt man vill logga


Nu vila och se på Flight på swefilmer.com

- Veronica

Inga kommentarer: