2013/01/19

Oh yeah 39 bast idag

Men fatta det är ganska mycket hör bara på det 39. Bara att räkna till det gör en andfådd så det är ju tur att jag bara känner mig som max 25 eller möjligen 27 det tar inte lika lång tid att räkna dit. Och vuxen lär jag nog aldrig bli tack och lov kommer alltid vara en rebellisk tonåring ha ha

Vaknade iaf för sent i morse hade tänkt äta frukost i lugn och ro men det sket sig så det blev en proteindrink och ut till iskall bil för ett skönt träningspass



Grymt less på choklad nu när den blir slut blir det yoghurt / blåbär igen den är godare.



Ett bra träningspass iaf på
1 timme och 15 min armarna va som spagetti så jag kunde knappt skaka proteinet efter.

Gillar tunga hantlar 35 kg i hantelrodden






Höll gymcirkeln idag och har en så gullig liten försynt man som går på passen. Han blir så glad när det är jag som håller dem och det är så kul.

Sen va det kalasdags med smörgåstårta mums. Idag skiter jag i dieter kalorier och allt kring det. Har höftat ihop dagens innehåll i maten det är säkert mer ;-)


Ska kanske ta en bit till senare ikväll kan liksom inte låta bli det är ju så gott

Så innan den portionen ser det nog it såhär









- Veronica

Inga kommentarer: