2013/01/31

Januari är slut!

Sista dagen på januari och vår utmaning sista dag med sockerfritt. Nu är det max en gång i veckan som gäller framöver men jag har inget sug och tänker inte äta bara för att jag får liksom . I morgon börjar dessutom armhävningautmaningen att öka 30-50% fick med mig hela min styrkeklass att köra på den utmaningen med :-)

Har ett utdrag för de senaste 30 dagarnas träning loggat i Funbeat man kan inte välja en månad utan endast 30 dagar så det blir 30 dagars rapporter. Kanske ser jättepyttelitet ut så klicka upp bilden så syns den nog bättre .



Ikväll hade jag Zumba, styrka och spinning på mitt schema så det va 2,5 svettiga timmar. Känns i kroppen av den här veckans träning men det är samtidigt skönt att köra på så länge man mår bra. Har lite ont i min armbåge men inger som stör speciellt. Nu är det mest galet mycket träningsvärk i rumpan ha ha men det är en snygg rumpa säger maken.

Idag överskred jag mina kalorier men med tanke på träningen är det ok och i morgon kommer jag garanterat äta massor och ladda inför Nike Blast och helgens 10 pass plus det Zumbapass jag ska hålla på söndag . Blir koma på söndag kväll och massor av mat iaf.

Dagens bilder









Svårt att logga allt rätt i mängder men jag är ju inte så noga med tanke på all träning. Känns iaf bra att julens alla kilon är borta och jag är tillbaka i form hyfsat. Vill bli fastare i kroppen och starkare. Nu lägger vi i februariväxeln

- Veronica

Inga kommentarer: