2013/01/13

Söndag

Söndagar är sovmorgon för mig, inte träna på fm utan på em helt underbart att bara krypa ner under varmt täcke igen. Ja fast inte idag då, alla små kom hem igår kväll och när jag varit ute med taxarna skulle de göra små pizza till frukost. Jaha så mycket för att krypa ner hos varm make igen...

Tog en promenad till gymmet idag i kylan. Underbart ,en kallt ute och jag gick så snabbt jag kunde för det va lite kallt om rumpan. Hade halsduken virad runt mig ordentligt för min stela nacke vill inte bli mer öm. Han med att öva lite koreos innan passet. Kul med lite nya deltagare som gillade passet :-) Är enormt tacksam för den hjälp jag fick av Jenny med takträkning det har utvecklat min Zumba mer och mer för varje ny låt jag lyssnar på sedan dess. Spelar liksom ingen roll vad jag lyssnar på sedan hon lärde mig det jag räknar allt jag lyssnar på sedan dess. Ha ha det enda jag gör mao även om det är länge sedan nu men det är henne jag har att tacka för att jag får till mina pass så som jag vill, med fantasi och energi. Har även lite inspiratörer ute i den stora världen som ger mig massor av inspiration till nytt. Så det är lika roligt varje gång jag får nya deltagare eller de gamla gillar mina nya koreos. Jag tackar Jenny för det i hjärtat och det är tur jag är lättlärd och har grymt bildminne.

Promenerade hem med men inte lika snabbt det va typ -7 ute så häcken va bra kall hua och jag grymt trött. Det är iaf drygt 6 km att traska.

Varit noga med maten idag ska försök väga mig i morgon. Lite fel tid i månaden för det så det kanske inte visar något. Är lite svullen i kroppen. Förväntar mig inte några resultat heller ännu.

Dagens bilder




Här ser ni matintaget men inte vad jag ätit. Det får ju inte plats på skärmen allt ;-)



Och träningen




I morgon blir det styrketräning om nacken håller och lite crosstraining på det, jag håller ett pass boll core på kvällen och där är jag med och kör sedan blir det en Gymcirkel men den är jag bara ledare för inte deltagare.

Full fart i form


- Veronica på väg tillbaka

Inga kommentarer: