2013/01/29

Stolt ägare till en brorson

Japp i natt kom han Mattis min bästa lillebrors förstfödda hur söt som helst och så lik alla mina när de va små. Tror våra gener är ganska dominerande tur är det att det är åt det positiva hållet så de inte ser ut som små troll ;-)






Visst pirrar det lite i kroppen men nej inga fler barn för mig nu jag ska njuta av att lillebror förser mig med kottar att vakta då och då. De får allt boka in lite utekvällar i Stockholm så faster får barnvakta lite .

Idag va första dagen på länge man kunde va ute både för och eftermiddag utan att frysa ihjäl på länge. Tråkigt bara att det småregnade och att det är slask som väntar och blöta barn



Är helt slut efter kvällens pass , har man gått på mina pass vet man att det är full rulle som gäller och tungt svettigt för att inte glömma skitroligt. Spinningen va nästan full och Get Fit va bra deltagare på oxå. Sån energi så jäkla kul. Älskar mitt jobb

Idag gjorde jag rödbetschips mina händer är fortfarande röda






Barnen tyckte de va smarriga, först vågade de inte smaka för att de va röda och trodde inte på mig när jag sa vad det va men när de smakade va det ok.

Så till dagens mat , inte uppe i alla kalorier ännu men just för sekunden orkar jag inte mer



Bra med protein och kolhydrater för att ladda om musklerna inför morgondagens pass i gymmet och det intervallpass jag ska hålla (samma som idag)


Bra med förbränning oxå helt slut .


I morgon blir det tung core, bröst och lite axlar i gymmet. Så nu ska jag vila

- Veronica

Inga kommentarer: