2017/03/30

Pass 187 i år

Vaknade kl 5 i morse och det är på tok för tidigt när man somnar efter midnatt varje dag. Så jag va rejält trött när jag kom till jobbet på kvällen, tog faktiskt bilen och tur va väl det eftersom det blev skitväder 


Nåväl med en rejäl pwo och två koffeintabletter så ska man väl piggna till men jag vet inte om det blev så eller så är jag som en robot liksom som bara utför samma jobb om och om igen oavsett hur mycket man kört innan.

Kickade igång kvällen med samma typ av styrkepass som i måndags . Gick helt ok trots den grymma träningsvärk jag har i skuldrorna efter gårdagens idiotpass i gymmet. Ibland får man morra lite på sig själv så man inte tappar så blir det bra


Efter det är det bollcore och jag gör alltid olika upplägg onsdag och torsdag och passen ser aldrig exakt lika ut från vecka till vecka . Finns så mycket man vill ha med och tiden räcker inte till för allt så det blir olika fokus varje pass. Gissa om min kropp skriker av smärta , baksida lår vill gråta och skuldror är helt slut men tur man är stark så det fungerar att köra. Vet ju att två träningsfria dagar ligger framför mig


Ikväll va det faktiskt många på sena HIIT Puls passet, ni vet passet där man bara kör konditionsrundorna 11 varv utan styrkeintervaller. Håller mina 12 burpees på varje runda gör runt 330 burpees i veckan på totalt tre pass och det är ju inte mycket tid man har för det typ 30 sekunder per runda totalt 15, 10 och 5 sekunder så 6 (7) 4 , 2 blir det med Mountainclimber och benböj med hällyft mellan på samma tider . Så nu vill min kropp bara vila några dagar



Undrar om jag kommer toppa antal pass i år mot förra året, uppe i 187 nu på tre månader . Idag sa dottern att hennes dansuppvisning va samma dag som Stockholms Brantaste och jag hoppas tiderna inte krockar för jag kommer välja dotterns dans då för jag jobbar alltid när det är uppvisning men den här gången är det en lördag så då vägrar jag missa. Barnen går alltid före nöjesträning ❤



Kommer somna ovaggade ikväll om inte koffeinet kickar till så jag inte kan sova. Druckit en liter mjölk och ätit 4 paket bacon så jag borde kunna sova mätt iaf



 

Inga kommentarer: