2008/06/13

BF+3

Och inget fixerat barn ännu. Väntar ju som ni vet på att doula bebis och den verkar trivas bra där inne. Har inget hänt på måndag så kommer det beslutas om igångsättning den 18e så på sätt och vis är ju det bra när man kan planera lite men även om man blir igångsatt kan det ju ta några dagar innan det händer nåt tom man har otur.

Nästa vecka har jag inskrivning på MVC ska bli kul att träffa min bm igen. Hon är superbra, lite bökigt att hon bara jobbar halvtid nu för tiden men hon är ju gammal så det kan man ju förstå. har haft henne i 15 år så lägg till minst det dubbla och lie till hur länge hon jobbat.

Peter ska ut med jobbet ikväll så jag blir ensam med barnen. Ska se till att få gå ut nästa vecka om det inte är bebisdags just då. Nu hoppas jag ju att den fixerar sig under helgen och vill ut för jag är så förlossningssugen så det spritter i fingrarna. Ska inte ta några uppdrag mer på några månader för jag står i jour åt några andra dooulor så jag vill inte det krockar för mycket med jobbet och deras beräknade förlossningar om jag måste hoppa in.

Inga kommentarer: