2008/06/27

Fredag

Igår va jag mer död än levande på dagen. Benen känndes som spagetti efter nästan 14 timmar på benen och många timmars masserande. Men mamma och barn mår bra och det känns bra.

Körde ett pass på gymmet men spinningen blev inställd för vi va bara 2 bokade. Känndes inte som det gjorde så mycket för jag somnade när jag kom hem. Gubben köpte mat till mig som jag åt mer död än levande men piggnade till.

Testade min Angel sound doppler igår och nu kan man höra den lilla snigelns hjärtljud även om det fortfarande är svagt. Man får jämnföra med sin egen puls så man vet att det inte är den man hör. Jag hoppas på att få tag på den doppler jag vill ha. Svårt när de inte levererar utanför sina länder men jag ska plöja ebay.

Idag ska vi ut och äta glass. Sista dagen alla är här före semestern så vi ska köpa god glass

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: