2008/06/03

Hjärtat blöder fortfarande

Det känns att man inte är sitt rätta jag i kroppen och att de nya brösten som har en betydligt större volym än de tidigare tar plats och rör på sig när man försöker skutta runt på afron.

Perita gick ut offentligt med att hon skulle sluta och gissa om det gör ont i mitt hjärta :( Med mina hormoner i kroppen kan man inte hålla tillbaka tårarna och för mig är Perita en stor del av Granbacka samtidigt som jag ser upp till henne otroligt som den person hon är. Dessutom växer hon stor med tanke på det ansvar hon tar för sin bonusdotter och jag hoppas verkligen hon får uppleva ett eget barn och en stolt storasyster inte om allt för lång tid. Många med mig kommer sakna henne.

Jag får helt enkelt kolla på Urkraft om de har någon lättare afro till hösten som gravida kvinnor kan göra.

Inga kommentarer: