2008/06/07

Livet i slow motion

Nu har vi gått en promenad på nästan 5 timmar och magen kommer inte igång! Blir galen för nu ser jag nästan höggravid ut och det är ju inte så kul. Massor av psylliumfröskal har jag petat i mig och 3 c-vitaminbrus det borde sätta fart på magen. Jag hoppas det iaf.

Orken är som bortblåst och hela jag är i ett slow motion läge. Hjärnan är långsam, kroppen vill inte alls skynda på och när jag försöker få mina hjärnceller att tala om för kroppen att nu ska vi ta det långa benet först så fattar inte kroppen ett dyft vad fettklumpen där uppe försöker säga. De tär sant som de säger att gravida blir som bortblåsta och jag är tacksam över att jag skrivit vårens sista tenta skulle gå illa annars. Men jag känner inte igen mig alls i mig själv det här med orken det är inte ens viljestyrt utan hjärna sitter bara och skriker "MJUKGLASS"

Nja jag ska in i duschen nu sen klubbar jag nog ner mig i sängen ett tag. Har bett maken göra fruktsallad till middag för nått varmt pallar jag inte

Inga kommentarer: