2008/06/04

Kan inte sova

Gubben går till jobbet vid 3 tiden och jag blir klarvaken, försöker minsann somna om på alla de sätt men mitt i vata tid så är det svårt och man ligger där ocg grubblar. Har fortfarande svårt att smälta att Perita slutar, löjligt eller hur? Vi har ju inte någon annan relation än att hon jobbar på gymmet men hon är som ett lyckopiller för mig och nu försvinner den motivationen. Får väl smsa henne när jag behöver peppning.

Ganska skönt att vanka tidigt iaf när man gör det av egen vilja och inte för att något barn väcker en när man sover som bäst. Mimosa är vaken nu och vill ha välling och jag fick förklara att det är 2 timmar kvar innan Dora börjar för klockan är ju bara 4. Men Tubbisar och en flaska så är hon nöjd.

Jag ska väl lägga mig och glo lite på inspelade serier jag inte hunnit med så kanske jag somnar om om en halvtimme eller nått.

Inga kommentarer: