2008/06/12

Nu börjar det

Suget efter sånt jag inte borde äta. Vill öppna påsen med djungelvrål jag köpt till barnen men gör det inte. Så sugen på salt och lakrits men båda ökar risken för missfall så jag håller mig till en mindre mängd Läkerol men småttingarna åt upp alla jag köpte på båten så jag har inga. Men i skåpet ligger en jättepåse underbart salta djungelvrål som får det att vattnas i munnen. Fy jag ska lägga band på mig.

Måste börja binda fast Maria lite tror jag. Hon vill sova borta hos kompisar lite väl mycket och idag sa jag nej. Sur blev hon säkert men det skiter jag i jag är mamma och jag bestämmer.

Lowa somnade så fort vi kom in idag utan att kissa så sängen blev genomblöt. En flaska välling och hon somnade om och vägrade ett toabesök så det bldv blöja.

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: