2008/06/08

Kan inte knäppa spinningskorna

Ja nästan så är det faktiskt, fötterna är så svullna att det knappt går att ha skorna på och löparskorna sitter inte heller så skönt. Måtte nu svullnaden gå ner när värmen blir lite mer måttlig. Körde lugnt på spinningen idag eftersom de tär så förbaskat varmt. Ska göra om mitt träninschema nu och lägga in ett benpass, låren börjar bli gigantiska och då inte av muskler men det blir ett lättare pass och inte med några tunga vikter för nu ligger alla mina tunga vikter på hyllan även om vissa skulle tycka att de jag kör med är tungt men jag tycker det är mycket mes på en del av dem- Är väldigt noga med att inte komma upp i någon maxpuls dels för att jag får sån yrsel men även för att minska risken för missfall.

Fick en Frukt och Fiber tablett av Åsa får se om den kan få igång min mage men man tycker ju att alla fröna jag dragit i mig borde komma snart men det är ju bara som jag själv tycker.

Nu ska jag äta mat

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har inget med dina fötter att göra men:
http://www.expressen.se/1.1188469
Jag hade två fel!
Åsa

Unknown sa...

Det va ju skitbra, jag hade faktiskt bara 10 rätt men jag är ju senil just nu