2008/06/28

Men vad är det här!!! (?)

Det är inte klokt hur jag förfaller, äter jag inte mår jag illa och äter jag så är jag knappt hungrig men kan äta mängder. Hel konstigt. Känns som allt jag stoppar i mig lägger sig på rumpa och lår utan att ens passera genom kroppen. Orken är på minuskontot och långt nere i botten och hade jag ro i kroppen skulle jag kunna lägga mig platt en vecka utan att göra ett skit.

Känner inte igen mig, vart är orken, gubben skyller på mina hormoner och har ju troligtvis rätt. Hormoner blandat med semesterlängtan gör ju sitt. Va på gymmet idag och efter 35 minuters styrka va jag helt slut. Ingen kond träning idag heller :( Det finns liksom ingen ork Viljan finns och motivationen men kroppen säger ifrån. Orkar knappt lyfta fötterna och tar jag i mår jag illa. Bäst att lyssna på kroppen de tär väl över om några veckor det brukar bli bättre efter v 15-16 så har det varit de andra graviditeterna men det hjälper ju inte mot dagens förfall :( Blä.

Ska på inflyttningsfest i Enköping idag. Blir jeans och tunika har inte så mycket bra kläder att ha längre men ett par mammajeans sitter ju skönt och en tunika som döljer lite.

Inga kommentarer: