2008/06/01

Sommarlov

Ja iaf från allt pluggande, har en kurs att sätta ihop om kost och hälsa men det gör jag på semestern.

Ayurvedakursen va kanonbra och jag är bra sugen att gå över på den läran både kost och tankemässigt under en period för att testa. Har ju levt vegetariskt i många år tidigare så det är inga problem för mig alls.

I morgon är det ultraljud och det är bra för nu är det lite blod i flytningen igen. Inget ont eller så men väl lite blod. Lite nervös för negativt svar men jag är förberedd på det.

Jag är otroligt missnöjd med min kropp just nu. Känner mig fet och ser nog fet ut. Ämnesomsättningen är helt åt helvete och det gör ju sitt på min kropp. Äter ju inte en massa skit och även om jag haft tusen saker att göra de senaste 2 veckorna har det blivit minst 3 pass på gymmet i veckan. Nu är det lungt i väntan på den förlossning som ska ske i juni så det blir en del träning. Nu kommer sommarschemat igång med färre pass så då tänkte jag köra lite power walks istället efter styrkepassen. Allt är ju beroende på hur den här graviditeten fortlöper. Det blir ju en pw på midnattsloppet om jag fortfarande är gravid då annars kommer jag satsa stenhårt på löpningen inför loppet. Men många svar blir det 15:15 i morgon och jag är förberedd på det värsta.

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: