2008/06/16

Gubbem ringde värden

Jodå jag vet inte om det är testosteronet gubben käkar eller om han blivit en handlingens man helt plötsligt men han ringde värden och frågade om 5an. Värden låssades inte veta nått om den utan rådde oss att sätta upp lappar för byte så jag gjorde det i vårt hus och det mot skogen de andra är otänkbara för oss. Visst kan det vara lätt att lägga pengar emellan och köpa ett kontrakt men vi har inte mellan 350 000- 500 000 att lägga på det. Vet inte om jag har lust med det heller om man inte hittar en köpare om man själv vill sälja.

Kallt och småregnigt ute men jag blir galen när de bråkar. Skulle vi få en 5a skulle det finnas ett kanonutrymme för barnens lek och som Anette säger man måste få drömma även om det nog blir 3000 till i hyra men jag vill ha upp min säng ur källaren

Mvh

Veronica
Kost och Näringsrådgivare

Inga kommentarer: