2008/09/05

Att välja vagn

Behöver ju ny vagn när Viggo kommer. Mycket av bekvämlighet om man vill slippa ha 2 vagnar när man går ut med alla barnen men även för att tillfredställa en vagnsnymfomans hjärta.


Har ju en Baby Travel enkelvagn i källaren och köper jag en lika men dubbel kan insatsen flyttas mellan vagnarna om jag vill ha enkelvagnen. Nackdelen med enkelvagnen är att den välter så lätt och dubbelvagnen är ju underbar på alla sätt. Jag hade ju en sån tidigare och den va super. Varför ska det va så svårt att välja? Men jag har ju nytta av delad dubbelvagn om 2 st ska sova ute. Jag föredrar ju att de som vilar gör det i vagnen så resten kan leka ute vi är ju ute så mycket det går på dagarna. Så det blir nog en Baby Travel till men med insatts till Viggo. Ut på Blocket och sondera priser

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: