2008/09/15

Veckans mage



Fick rutin på måndags foton fast jag veckobyter på lördagar men skit samma. Magen växer som ogräs och Viggo dundrar på mest hela tiden man försöker vila men gärna hoppar på mammas blåsa när man har som längst till en toa.


Har enligt mig själv mycket hårdare sammandragningar den här graviditeten än vid tidigare men det har säkert med att livmodern tränar hårdare av vana. Men skönt är det inte.


Barnmorskan som va här i fredags känns lika bra som den förra så det kommer bli superbra. Ska boka förlossningsförberedande akupunktur hos henne när jag närmar mig v 35. Ser enormt fram emot att få föda fram mitt barn själv och inte bli förlöst som på sjukhus. Vill att jag eller gubben sköter allt mottagande själva om allt är bra. Vill att det är oss han möter från början.

Ska visa lägenheten i em och det känns inte alls bra. Har dessutom en till som vill titta ur mina kedjor med den stora 5an. Jag älskar fan mitt lilla hem på höjden även om vi är många. Tänker inte prata mig varm är de intresserade så vet man ju iaf inte om de i 5an är det. Fast får vi 5an tvekar vi inte men tänker inte jaga någon annan

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: