2008/09/09

Vet ni vad mer jag beställde igår?


Jo jag har ju funderat på vad Viggo ska sova i för med min verksamhet finns det inte plats för vår underbara vagga man hänger i taket :( Har tittat lite på sängar eller om han ska sova i en hårdlift men så igår hittade jag den perfekta sängen även om den var dyr men den passar vårt compact living leverne. Det är en bedside säng som man kan ställa in i den höjd man vill ha den så att man kan ställa den bredvid sängen så den är öppen mot sidan man ligger. När man vill ha den som vanligt säng (fram tills dess att ungen får för sig att resa sig upp och det brukar ju bli ganska tidigt med mina barn) så kan man dra för ena sidan. Dessutom kan man ha hjul på den så att man kan skjuta undan den när den inte används. När maninte har den som säng längre funderar den som en liten barnsoffa, praktiskt va?

Den beställde jag ett skötbord för vägg, ville ha ett stadigt så man kan lägga lite större barn på så det blev ett i samma serie som sängen. Ska bli kul när Viggo kommer och se hur alla banren som pratar om honom vill hjälpa till med blöjbyten. Ja det gäller alla små förståss de stora säger inte så mycket.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var har duköpt sängen, har letat efter en sådan. Vad kostade den?

Mvh Jeanette