2008/09/19

Så trött

Tungt yogapass igår med fokus på benstyrka. Allt känns extra tungt med magen och alla extrakilona. Ska inte klaga det är själv valt både yogan och magen. Men man måste varje vecka hitta ny tyngdpunkt på den här kroppen. Vad jag längtar till fit läge och hårdträning.


I natt va Lowa så sparkig i sängen och Mimosa låg vid mina fötter att sömnen var nästan obefintlig. Har ont i hela kroppen av både träningsvärk och fel liggställning.


Solen har äntligen hittat tillbaka till oss och det är skönt. Vi är ju ute ca 4 timmar på fm så man är bra less på regn i luften även om morgondaggen och den blöta sanden kräver regnbyxor på barnen så är det en baggis mot fn tråkiga grå regnluften. Men det ska ju bli fint i helgen. Jag ska börja måla lite hemma. Räcker färgen börjar jag grunda lite mer men jag börjar med toan som lite terapi. Ska bli psyksjukhus vitt från vägg till tak så kan nästa måla vad den vill för färg. Kanske kör jag köket oxå om färgen räcker. Satsar på att det blir flytt på ett eller annat sätt. Vill så gärna få ordning innan Viggo föds så han får födas hemma och inte på en plats som är i totalt kaos.

Skötbordet och sängen har kommit nu så jag ska hämta det i helgen. Gubbens bil står på verkstan så hur dyrt det blir vet jag inte. Nu funderar han på att sälja den och står och tittar på en BMW. Han verkar fortfarande inte fatta att vi behöver större bil och med högre hyra har vi inte råd med 2 bilar. Undrar hur han tänker? När jag besiktigat min bil tänker jag sälja den så får han göra som han vill men vi kommer inte ha råd med hans bilköp som alltid havererar

Mvh

Veronica
Dipl. Kostkonsult , Dagbarnvårdare

Inga kommentarer: