2009/04/29

Deklarationen klar

Alltid skönt när man vet att den är inskickad oavsett om man har plus
eller minus på skattekontot. Jag fick bli glad för en gångs skull, har
ju betalt in mellan 20-25 000 i månaden i skatt så nu behöver jag bara
få in ca 40 000 till plus f-skatten till mars nästa år. Så skönt att
kunna ha lite extra pengar att göra om tjejernas rum för. Det har ju
blivit väldigt slitet efter 3 år med dagbarn men nu ska de få sitt
tjejrum som de önskat sig och jag kan lägga en extra peng på att lyxa
till det. Faktum är att de ska få hemmets enda platt tv för att spara
plats. Erik som sover hos tjejerna ska få en bäddfåtölj istället för
loftsängen. Han är så lång nu att det fungerar inte längre och kan vi
ha bäddsoffa kan han ha bäddfåtölj i samma serie. Så vill någon ha en
loftsäng bortskänkes en mot avhämtning. Den har en 6 år på nacken men
fungerar fint. Nått att ha på landet kanske.

Ska iaf måla i minst 2 färger. Tjejerna vill ha lila med massor av
blommor och fjärilar. Ska försöka göra nått med det temat iaf och ser
fram emot att börja. Hade tänkt vänta till semestern men jag e så
sugen på att fixa med nått snart.

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: