2009/04/01

Ont i magen?

Det är en vecka sen Viggo bajsade och nu hoppas jag det är dags snart.
Igår kväll va han otröstlig visserligen övertrött efter att ha varit
med på föräldramöte på kvällen. Natten blev ganska gapig den med och
med Lowas spring blir det inte mycket sömn. Har mycket att tänka på
med Mimosa oxå. Gubben tyckte inte det va nått snack hon skulle helt
klart gå i 6-års i höst. Hon blir ju bara borta i 3 timmar och då är
vi ju i skogen eller parken iaf så vi hämtar upp henne på vägen hem
till lunch och sen är allt som vanligt igen. Får visserligen kanske ta
in ny grupp om barn slutar och jag ligger vaken och tänker på det
med...

--
Skickat från min mobila enhet

2 kommentarer:

Barbro sa...

EFtersom hon är född så tidigt blir det säkert inga problem. Men jag blir förvånad att det är så korta dagar? Här går de 8-12.30... men å andra sidan kanske de lägger in lite raster och så räknas ju lunchen in där också.

Unknown sa...

Här går de 8,30-11,30 men då är det lunch och raster med sedan får de om jag fattat det rätt leka lite extra på skolgården fram till 11,50 om man inte hinner i tid