2009/04/24

En pizza för mycket

Jo visst kan det vara gott med pizza men det kändes lite för mycket idag när man grillat korv och kycklingburgare. Känner mig stoppad.

Inköpet på pizzerian för oss två vuxna och barnen blev 235 kr.

Barbro undrade i en kommentar om vi inte köper någon mjölk eller fil/yoghurt. Men nej inte mycket det går kanske 2-4 liter på en vecka på sin höjd då är det inklusive när det ingår i matlagning. Det jag redovisar är bara mina egna inköp gubben köper ju en del han med men inte alls lika mycket som mig men fyller på med framförallt ägg som det går åt mängder av hemma hos oss. Men jag redovisar inte det han köper utan endast mina inköp. Ikväll köpte han cider (alkoholfri från coop )mörk choklad och jordgubbar som lite mys mellan sina turer i tvättstugan. Jag håller på att förbereda för en kostrådgivning jag ska ha i morgon bitti kl 9. Den här gången är det inte bara viktminskning utan en större del att reparera kroppen från åkommor. Det är exrta kul att få arbeta mer teraputiskt tycker jag. Alla kan gå ner i vikt med alla de metoder som finns men alla kan inte gå ner i vikt och samtidigt reparera skadad kropp. Älskar att förbereda mig inför ett sånt här möte där både stress, tarmar, blodvärden, svamp ev parasiter och mycket mer måste tas itu med. Mina geniknölar får arbeta för fullt. Man behöve rju lite hjärngympa mellan amningarna.

Inga kommentarer: