2009/04/06

Matångest

Tänker på det hela tiden, att jag skulle äta för mycket alltså. Fast
nu påstår ju gubben att han menade att jag bara skulle omfördela
middagen mer ut på dagen. Så mao ska jag varje natt lägga mig och sova
aphungrig. Att gubben går med sitt jävla vinglas i handen var och
varannan kväll fast han vet att jag hatar det skiter han i och att han
kan gå och småäta sina ostar är ju inte samma sak. Så jag har grym
matångest nu fast att jag vet jag ligger långt under de kalorier jag
borde äta med amning och träning för att inte tala om att jag står upp
hela dagarna och jobbar. Får väl äta när han inte ser och ta med en
proteindrink till gymmet och ta när jag går hem så äter jag inte så
mycket när jag kommer hem. Men jag vill inte smyga med att jag äter
jag drar ju inte i mig en massa godis och bullar.

Suck, ångest! Jag vill ju i jeansen men kommer jag bara igång med lite
löpning blir låren lite smalare. Spinner ju 4 pass, 4 styrka och 2
corepass nu så ett löppass kan jag nog knöla in någon dag. Viggo äter
ju inte lika ofta längre och nu när tjejerna börjar cykla kanske man
kan få en pw ute ibland med.

Fast då måste jag ju äta mer....

--
Skickat från min mobila enhet

Inga kommentarer: